Contact
Menu

Klachtenregeling

Als bedrijf doen we er alles aan om je zo goed en nauwkeurig mogelijk van dienst te zijn. Ondanks onze inspanningen kan het voorkomen dat er een fout wordt gemaakt of dat u om andere redenen niet tevreden bent over onze organisatie. Als dit het geval is, nodigen wij u uit om dit aan ons kenbaar te maken. Wij gaan ervan uit dat uw klacht te goeder trouw is en een oprechte en gegronde zorg uit. We zullen uw klacht daarom uiterst serieus behandelen. Bovendien geeft uw klacht ons de mogelijkheid om eventuele fouten te corrigeren en onze dienstverlening waar mogelijk te verbeteren.

Veel klachten komen voort uit misverstanden, die vaak in een goed gesprek kunnen worden rechtgezet. Een gesprek heeft daarom onze voorkeur. Bovendien kunnen we ons zo een beter beeld vormen van de aard van de klacht en de manier waarop deze tot stand is gekomen.

Als het probleem niet op deze manier kan worden opgelost of als je een gesprek niet wenselijk vindt, kun je de klacht formeel indienen. Wij streven ernaar om binnen 10 werkdagen inhoudelijk op de klacht te reageren. Mocht dit door omstandigheden langer duren, dan word je altijd op de hoogte gesteld en informeren we je over de verdere procedure.

Tot slot willen we je informeren dat we, met het oog op professionele regelgeving, klachten registreren en meenemen in de evaluatie van ons kwaliteitssysteem. Het spreekt voor zich dat we zorgvuldig en vertrouwelijk met de informatie omgaan.
Copyright 2022 Alle rechten voorbehouden

Laat een bericht achter
Bericht


Top